Get this tabber widget

KAWAN or LAWAN ??

hye all .. 
KAWAN OR LAWAN ???
y nonie pnye title mcm tu ??


bkn nye ska suki noni je nk buat title mcm tu ,, 
kalau x jd kat nonie , x kan dok cte nye oi.. hehe..
*entry pnjng ! HAHA ! bce kalau nk tahu .. :)

*mcm ne jln cte ny .. . ... .. .

~~ Hari tuu , kzn nonie (mayang) *tu fb dia..promote kjp. hehe..
 pnjm nonie pnye tdong . *tdong jdi
isu ?? wey ?? mak bpk aku pnye duit yg bli.. :)
koz dia nk blek asrama..
Nonie x kisah pun dia nk pnjm .. 
kmi kan kzn , so , x kisah lha..

~~ esok tuu , nonie mnta lha balek tdong tuu ..
koz nk pky trn skool..
dia ckp xde ..
so , nonie pun hairan lha kan ??
xkan lha tdong yg mcm tuu pun da jgak org yg nk curi..

--> mlm tu jgak my kzn text n tell the story .. *swak version..

tett,,tett...

my kzn : oy , ko twuk x ?? 
nonie    : twuk pa?? 
my kzn : tdong kwu d amik **** 
nonie    : cne ko twuk??? 
my kzn : bna lha ...ku nk ka blit asama marek . tdong ya kah ku lam beg jx tam ny renyok lekak
             knk sesah . mls ku nk lalek. mcm ko x twuk aku mun dh cmpy asama mls ku nk gntong lok
             dak bju .. tandah ku lam ya jx.. esok ya ku crik xda gk lam beg ya.. ku nga tdong ya ada
             rah **** .. tnyk ku pdh ny bkn , p , ku twuk ya tdong kwu.. esok ko nga.. :) 
nonie    : okok.. lak ku nga nya..

~~ keesokan hariny nonie tngok lha tdong ape yg dia pky ..
SIOTT!! tdong aku tu wey !!
slambe je mke pky tdong org , buat mka x bslh g tuu..
buat-2 baek dgn nonie lha konon..
mcm lha nonie x tahu yg tdong tu tdong nonie..

babe ! kta kwn , brg aku pun kau rembat !
knape x rembat je brg org lain ,
aku yg dok mkn cma-2 dgn kau ni kau buat mcm tuu..
aku x kesah lha kau nk pky ke ..
tp , ckp lha kat aku luu .. 
ni tak , siap x ngaku lgi tuu..

KAWAN ....
OR..
LAWAN...
:)

p/s: bkn ny aku nk drop kwu ! p , kwu lok mla ! o0o !






LIKE banyak-2

4 org miss me:

Juliet_iRa~" said...

hello adik..:D

of cozz kawan!
hee

NONIEY said...

@Juliet_iRa~"
hello too sys.. kwn ke mcm tu?? :)..

Hunnym Syot 美智子 said...

lawan!! haishhh.. sabar laa dear :)

http://irsyanim.blogspot.com/2011/10/gud-luck-negeri-sembilan.html

NONIEY said...

@Hunnym Syot 美智子
hehe . dok sbr lha ni sys .. :)